Zapisz na liście zakupowej
Stwórz nową listę zakupową
Bezpieczne zakupy
Idosell security badge

Regulamin

REGULAMIN SKLEPU INTERNETOWEGO CLOBBER.PL

1.  Definicje

Użyte w Regulaminie pojęcia oznaczają:

1.    Klient – osoba fizyczna, osoba prawna lub jednostka organizacyjna niebędąca osobą prawną, której przepisy szczególne przyznają zdolność prawną, która dokonuje Zamówienia w ramach Sklepu;

2.    Konsument – Klient, który jest osobą fizyczną i spełnia kryteria określone w definicji z art. 22[1] Kodeksu Cywilnego. Zgodnie z tą definicją za Konsumenta uważa się osobę fizyczną dokonującą z przedsiębiorcą czynności prawnej niezwiązanej bezpośrednio z jej działalnością gospodarczą lub zawodową.

3.    Kodeks Cywilny – ustawa z dnia 23 kwietnia 1964 r. (Dz.U. Nr 16, poz. 93 ze zm.);

4.    Regulamin – niniejszy Regulamin świadczenia usług drogą elektroniczną w ramach sklepu internetowego clobber.pl;

5.    Sklep internetowy (Sklep) – serwis internetowy dostępny pod domeną internetową clobber.pl, za pośrednictwem którego Klient może w szczególności składać Zamówienia;

6.    Towar – produkty prezentowane w Sklepie Internetowym;

7.    Umowa sprzedaży – umowa sprzedaży Towarów w rozumieniu Kodeksu Cywilnego, zawarta pomiędzy Foot.pl Sp. z o.o. (KRS: 0000717914), a Klientem, zawierana z wykorzystaniem serwisu internetowego Sklepu;

8.    Ustawa o prawach konsumenta – ustawa z dnia 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta (Dz.U. z 2014 r. poz. 827);

9.    Ustawa o świadczeniu usług drogą elektroniczną – ustawa z dnia 18 lipca 2002 r. o świadczeniu usług drogą elektroniczną (Dz. U. Nr 144, poz. 1204 ze zm.);

10.  Zamówienie – oświadczenie woli Klienta, zmierzające bezpośrednio do zawarcia Umowy sprzedaży, określające w szczególności rodzaj i liczbę Towaru.

2.  Postanowienia ogólne

1.    Niniejszy Regulamin określa zasady korzystania ze sklepu internetowego dostępnego pod adresem: clobber.pl i jest regulaminem, o którym mowa w art. 8 ustawy o świadczeniu usług drogą elektroniczną.

2.    Sklep internetowy, działający pod adresem: clobber.pl, prowadzony jest przez Foot.pl Sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie (00-052) przy ulicy Mazowieckiej 11. Firma jest wpisana do Rejestru Przedsiębiorców Krajowego Rejestru Sądowego prowadzonego przez Sąd Rejonowy w Warszawie XII Wydział Gospodarczy KRS pod numerem KRS 0000717914, NIP 527-283-78-61, REGON 369458919.

3.    Niniejszy Regulamin określa w szczególności:

1.    zasady dokonywania rejestracji i korzystania z konta w ramach sklepu internetowego;

2.    warunki i zasady składania drogą elektroniczną Zamówień w ramach sklepu internetowego;

3.    zasady zawierania Umów sprzedaży z wykorzystaniem usług świadczonych w ramach sklepu internetowego.

4.    Korzystanie ze sklepu internetowego jest możliwe pod warunkiem spełnienia przez system teleinformatyczny, z którego korzysta Klient minimalnych wymagań technicznych, takich jak posiadanie najnowszych wersji przeglądarek internetowych takich jak Firefox, Chrome czy Opera. Istotnym wymogiem jest także najnowszy system operacyjny zainstalowany na komputerze lub telefonie Klienta. Niedostosowanie się do powyższych wskazówek może skutkować brakiem dostępu do strony.

5.    Zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa Foot.pl Sp. z o.o. zastrzega sobie możliwość ograniczenia świadczenia usług za pośrednictwem Sklepu internetowego do osób, które ukończyły wiek 18 lat. W takim przypadku potencjalni Klienci zostaną o powyższym powiadomieni.

6.    Klienci mogą uzyskać dostęp do niniejszego Regulaminu w każdym czasie za pośrednictwem odsyłacza zamieszczonego na stronie głównej serwisu clobber.pl oraz zapisać jego treść i sporządzić wydruk.

3.  Zasady korzystania ze Sklepu Internetowego

1.    W celu zapewnienia bezpieczeństwa przekazu komunikatów i danych w związku ze świadczonymi w ramach Witryny usługami, Sklep internetowy podejmuje środki techniczne i organizacyjne odpowiednie do stopnia zagrożenia bezpieczeństwa świadczonych usług, w szczególności środki służące zapobieganiu pozyskiwania i modyfikacji przez osoby nieuprawnione danych osobowych przesyłanych w Internecie.

2.    Klient zobowiązany jest do:

1.    niedostarczania i nieprzekazywania treści zabronionych przez przepisy prawa, np. treści propagujących przemoc, zniesławiających lub naruszających dobra osobiste i inne prawa osób trzecich,

2.    korzystania ze sklepu internetowego w sposób niezakłócający jego funkcjonowania, w szczególności poprzez użycie określonego oprogramowania lub urządzeń,

3.    korzystania ze sklepu internetowego w sposób zgodny z przepisami obowiązującego na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej prawa, postanowieniami Regulaminu, a także z ogólnymi zasadami korzystania z sieci Internet.

4.  Procedura zawarcia Umowy sprzedaży

1.    Informacje o Towarach podane na stronach internetowych Sklepu, w szczególności ich opisy, parametry techniczne i użytkowe oraz ceny, stanowią zaproszenie do zawarcia umowy, w rozumieniu art. 71 Kodeksu Cywilnego.

2.    W celu zawarcia Umowy sprzedaży za pośrednictwem Sklepu internetowego należy wejść na stronę internetową clobber.pl, dokonać wyboru towaru spośród dostępnych kategorii takich jak buty, koszulki, czapki czy kurtki. Następnie podejmując kolejne czynności techniczne w oparciu o wyświetlane Klientowi komunikaty oraz informacje dostępne na stronie.

3.    Wybór zamawianych przez Klienta Towarów dokonywany jest poprzez ich dodanie do koszyka.

4.    W trakcie składania Zamówienia – do momentu kliknięcia w przycisk „Zamawiam i płacę” – Klient ma możliwość modyfikacji wprowadzonych danych oraz wybranego Towaru. W tym celu należy kierować się wyświetlanymi Klientowi komunikatami oraz informacjami dostępnymi na stronie.

5.    Po podaniu przez Klienta korzystającego ze sklepu internetowego wszystkich niezbędnych danych, wyświetlone zostanie podsumowanie złożonego zamówienia. Podsumowanie zamówienia będzie zawierać informacje dotyczące:

1.    przedmiotu zamówienia,

2.    jednostkowej oraz łącznej ceny zamawianych produktów lub usług, w tym kosztów dostawy oraz dodatkowych kosztów (jeśli występują),

3.    wybranej metody płatności,

4.    wybranego sposobu dostawy,

5.    czasu dostawy.

6.    W celu wysłania Zamówienia konieczne jest podanie danych osobowych oznaczonych, jako obowiązkowe oraz naciśnięcie przycisku „Zamawiam i płacę”.

7.    Wysłanie przez Klienta Zamówienia stanowi oświadczenie woli zawarcia z Foot.pl Sp. z o.o. Umowy sprzedaży, zgodnie z treścią Regulaminu.

8.    Po złożeniu Zamówienia, Klient otrzymuje wiadomość e-mail zatytułowaną […], zawierającą ostateczne potwierdzenie wszystkich istotnych elementów Zamówienia.

9.    Umowę traktuje się za zawartą z momentem otrzymania przez Klienta wiadomości e-mail, o której mowa powyżej.

10.  Umowa zawierana jest w języku angielskim. Utrwalenie, zabezpieczenie i udostępnienie danych Zamówienia oraz ogólnych warunków (Regulamin sklepu internetowego) następuje za pośrednictwem poczty elektronicznej.

5.  Odbiór osobisty

1.    Odbiór osobisty jest możliwy w dni robocze od poniedziałku do soboty, w godzinach otwarcia sklepu Clobber znajdującego się przy ul. Mazowieckiej 11 w Warszawie. Klient ma możliwość odbioru osobistego towaru do 3 dni roboczych od złożenia zamówienia przy wyborze płatności na miejscu w walucie PLN. Przy płatności z góry Klient ma 30 dni na odbiór.

6. Dostawa

1.    Dostawa Towarów nie jest ograniczona terytorialnie i odbywa się pod adres wskazany przez Klienta w trakcie składania Zamówienia.

2.    Dostawa zamówionych Towarów odbywa się przesyłką kurierską DPD. Koszty dostawy uzależnione są od miejsca dostawy. Pełny wykaz znajduje się w sekcji Wysyłka. Koszty dostawy zostaną również wskazane w momencie składania Zamówienia.

3.    Termin realizacji dostawy wynosi od 2 do 5 dni roboczych licząc od dnia wysłania przez Klienta Zamówienia.

7.  Ceny i metody płatności

1.    Ceny Towarów podawane są w EUR/GBP/PLN i zawierają wszystkie składniki, w tym podatek VAT.

2.    Klient ma możliwość uiszczenia zapłaty ceny (odbiorca: Foot.pl Sp. z o.o. , ul. Mazowiecka 11, 00-052 Warszawa)

1.    przelewem na numer konta bankowego dla płatności w PLN - 97 1090 2590 0000 0001 3609 9727 ,

2.    przelewem na numer konta bankowego dla płatności w EURO - PL34 1090 1883 0000 0001 3751 4432 ,

3.    płatnością za pośrednictwem systemu PayU/PayPal, które oferują błyskawiczne płatności z większości banków.

8. Prawo do odstąpienia od umowy

1.    Klientowi, który jest Konsumentem przysługuje 14 dniowy termin do odstąpienia od umowy. Konsument ma prawo odstąpić od niniejszej umowy w terminie 14 dni bez podania jakiejkolwiek przyczyny. Termin do odstąpienia od umowy wygasa po upływie 14 dni od dnia, w którym weszli Państwo w posiadanie rzeczy lub w którym osoba trzecia inna niż przewoźnik i wskazana przez Państwa weszła w posiadanie rzeczy.

2.    Aby skorzystać z prawa odstąpienia od umowy, muszą Państwo poinformować nas o swojej decyzji o odstąpieniu od niniejszej umowy w drodze jednoznacznego oświadczenia przesłanego pocztą elektroniczną na adres - kontakt@clobber.pl

3.    Mogą Państwo skorzystać ze wzoru formularza odstąpienia od umowy, jednak nie jest to obowiązkowe.

4.    Aby zachować termin do odstąpienia od umowy, wystarczy, aby wysłali Państwo informację dotyczącą wykonania przysługującego Państwu prawa odstąpienia od umowy przed upływem terminu do odstąpienia od umowy.

5.    Możemy wstrzymać się ze zwrotem płatności do czasu otrzymania zwróconej rzeczy.

6.    Proszę odesłać lub przekazać nam towar na adres Clobber , Mazowiecka 11, 00-052 Warszawa, niezwłocznie, a w każdym razie nie później niż 14 dni od dnia, w którym poinformowali nas Państwo o odstąpieniu od niniejszej umowy. Termin jest zachowany, jeżeli odeślą Państwo rzecz przed upływem terminu 14 dni.

7.    Nie ponosimy kosztu przesyłki zwrotu towaru. Istnieje możliwość stacjonarnego zwrotu towaru, który jest darmowy. Nasz adres to Clobber, Mazowiecka 11, 00-052 Warszawa

9. Skutki odstąpienia od umowy

1.    W przypadku odstąpienia od niniejszej umowy zwracamy Państwu wszystkie otrzymane od Państwa płatności, w tym koszty dostarczenia rzeczy (z wyjątkiem dodatkowych kosztów wynikających z wybranego przez Państwa sposobu dostarczenia innego niż najtańszy zwykły sposób dostarczenia oferowany przez nas), niezwłocznie, a w każdym przypadku nie później niż 14 dni od dnia, w którym zostaliśmy poinformowani o Państwa decyzji o wykonaniu prawa odstąpienia od niniejszej umowy. Zwrotu płatności dokonamy przy użyciu takich samych sposobów płatności, jakie zostały przez Państwa użyte w pierwotnej transakcji, chyba że wyraźnie zgodziliście się Państwo na inne rozwiązanie; w każdym przypadku nie poniosą Państwo żadnych opłat w związku z tym zwrotem.

10. Reklamacje dotyczące Towarów

1.    Foot.pl Sp. z o.o. jako sprzedawca odpowiada wobec Klienta będącego Konsumentem w rozumieniu art. 22[1] Kodeksu Cywilnego, z tytułu rękojmi za wady w zakresie określonym w Kodeksie Cywilnym, w szczególności w art. 556 oraz art. 556[1] - 556[3] i kolejnych Kodeksu Cywilnego.

2.    Reklamacje, wynikające z naruszenia praw gwarantowanych ustawowo, lub na podstawie niniejszego Regulaminu, należy kierować na adres kontakt@clobber.pl. Sprzedawca zobowiązuje się do rozpatrzenia każdej reklamacji w terminie do 14 dni.

11. Reklamacje w zakresie świadczenia usług drogą elektroniczną

1.    Sklep internetowy podejmuje działania w celu zapewnienia w pełni poprawnego działania serwisu i stron internetowych sklepu, w takim zakresie, jaki wynika z aktualnej wiedzy technicznej i zobowiązuje się usunąć w rozsądnym terminie wszelkie nieprawidłowości techniczne zgłoszone przez Klientów.

2.    Nieprawidłowości związane z funkcjonowaniem serwisu i stron internetowych sklepu, Klient może zgłaszać pisemnie na adres: Foot.pl Sp. z o.o., Mazowiecka 11, 00-052 Warszawa, mailowo pod adres kontakt@clobber.pl lub przy użyciu formularza kontaktowego.

3.    W reklamacji Klient powinien opisać rodzaj i datę wystąpienia nieprawidłowości związanej z funkcjonowaniem Sklepu.

12. Rozstrzyganie sporów i postanowienia końcowe

1.    Klient, który jest Konsumentem, może w razie zainteresowania skorzystać z pozasądowych sposobów rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń. Spory dotyczące zakupów internetowych można rozwiązać w drodze postępowania mediacyjnego przed Wojewódzkimi Inspektoratami Inspekcji Handlowej lub procesu przed sądem polubownym przy Wojewódzkim Inspektoracie Inspekcji Handlowej. Konsument może również skorzystać z innych metod pozasądowego rozwiązywania sporów i np. złożyć swoją skargę za pośrednictwem unijnej platformy internetowej ODR, dostępnej pod adresem: http://ec.europa.eu/consumers/odr/

W sprawach nieuregulowanych w niniejszym Regulaminie mają zastosowanie przepisy Kodeksu cywilnego, przepisy Ustawy o świadczeniu usług drogą elektroniczną oraz inne właściwe przepisy prawa polskiego.

Zaufane Opinie IdoSell
4.89 / 5.00 592 opinii
Zaufane Opinie IdoSell
2024-03-12
Zamówienie szybko i bezproblemowo zrealizowane.
2024-02-08
Super polecam

Dbamy o Twoją prywatność

Sklep korzysta z plików cookie w celu realizacji usług zgodnie z Polityką dotyczącą cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do cookie w Twojej przeglądarce.

Zamknij
pixelpixelpixelpixel